FAQ (veel gestelde vragen)

BESTELLINGEN:

De bevestigingsmail wordt direct na het bestellen verzonden. Het kan zijn dat dit in je spambox zit. Heb je binnen een paar uur nog geen bevestiging, stuur ons dan een bericht via het contactformulier.

Waar mensen werken worden fouten gemaakt.
Je kan een bericht sturen via het contactformulier. Wij nemen dan zsm per e-mail contact met je op.

VERZENDEN/AFHALEN:

Dat is vervelend. Zodra wij een bestelling gereed hebben gemaakt ontvang je een e-mail met een afhaalbericht. Het kan zijn dat een e-mail van OnzeKleding.nl in je spambox beland is. Heb je geen e-mail van ons in je spambox, stuur dan een bericht via het contactformulier met het bestelnummer en wij nemen per e-mail contact met je op. 

Als je op school je kleding gaat ophalen heb je hiervoor je bestelnummer nodig. Deze is per e-mail na het bestellen van je kleding direct verzonden en begint met OKL-. Het kan zijn dat deze e-mail in de spambox is beland. Heb je geen e-mail van ons in je spambox, stuur dan een bericht via het contactformulier en vraag naar je bestelnummer. Wij nemen per e-mail contact met je op. 

Dat is vervelend. Zodra wij een pakket per post aanbieden krijg je een e-mail met een track & trace code. Het kan zijn dat een e-mail van OnzeKleding.nl in je spambox beland is. Heb je geen e-mail van ons in je spambox, stuur dan een bericht via het contactformulier met het bestelnummer en wij nemen per e-mail contact met je op. 

RUILEN:

Dit kan aan ons adres in Zoetermeer. Stuur een bericht via het contactformulier en wij nemen contact met je op voor het maken van een omruilafspraak.

Scroll naar boven